سفارش طراحی کاراکتر تبلیغاتی

اگر به تبلیغات برندهای موفق ایرانی مانند “اسنپ” یا “علی بابا” نگاهی بیندازید، متوجه می‌شوید که یکی از عوامل مهم در موفقیت این برندها استفاده از طراحی کاراکتر تبلیغاتی بوده است.کاراکترهایی مانند “اسنپ‌ باکس” یا کاراکترهای خاص علی بابا به سرعت در ذهن مخاطبان جای گرفتند و توانستند ارتباطی عاطفی با مشتریان برقرار کنند. طراحی یک کاراکتر تبلیغاتی، فراتر از یک تصویر است؛ این کاراکتر می‌تواند هویت برند شما را به شیوه‌ای خلاقانه و جذاب به نمایش بگذارد و پیام‌های برند شما را به شکلی مؤثر به مخاطب منتقل کند.

مزیت داشتن کاراکتر تبلیغاتی

درک بهتر مشتریان

بهبود تجربه کاربری

افزایش بازگشت سرمایه (ROI)

کاهش هزینه‌های جذب مشتری

بهترین پرفورمنس را برای سایت و فروش ما به ارمغان خواهیم اورد

CRO

راهکارهای بهینه سازی CRO

برخی از راه‌های بهبود نرخ تبدیل وب‌سایت شامل موارد زیر می‌شوند:

  • طراحی مجدد ساختار وب‌سایت
  • خواناتر کردن فونت‌ها
  • دعوت‌کننده‌تر کردن طرح کلی
  • بزرگ‌تر کردن دکمه فراخوان به اقدام (CTA)

 

برای بهینه‌سازی نرخ تبدیل (CRO) شما می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ۱. تعیین هدف تبدیل: اولین گام مشخص کردن نوع تبدیلی است که برای کسب‌وکار شما مهم است، مثل خرید محصول یا عضویت در خبرنامه.
  • ۲. نقشه‌برداری از مسیر مشتری: با بررسی نحوه تعامل مشتریان با سایت، نقاط ضعف در تبدیل را شناسایی کنید.
  • ۳. تحلیل فرایند تبدیل فعلی: نقاط ضعف مثل سرعت پایین سایت یا فونت‌های ناخوانا را بررسی کنید.
  • ۴. آزمایش تغییرات: تست A/B برای تغییرات کوچک مثل دکمه‌ها و فونت‌ها اجرا کنید.
  • ۵. تحلیل نتایج: بررسی کنید که تغییرات شما چگونه بر نرخ تبدیل تأثیر گذاشته‌اند و بهبودها را ادامه دهید​

یک استراتژی CRO ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • ادامه آزمایش‌ها و بهبودها
  • تولید ایده‌هایی برای بهبود وب‌سایت
  • اعتبارسنجی فرضیات از طریق تست A/B
  • ممیزی و تحلیل وب‌سایت
  • توسعه یک استراتژی CRO متناسب با نیازها
  • پیاده‌سازی طراحی و توسعه
  • گزارش‌دهی و اندازه‌گیری تأثیرات